Friday, November 27, 2015

:: planning ::

Assalamualaikum w.b.t

hurm . tadi borak2 dalam group mertua pasal rumah adik ipar nk pindah . then tercakap pasal ASB loan . pasal termination semua . insyaALLAH harap boleh terminate dlm masa terdekat ni . sbb dah almost 3 tahun kot suami buat . dan sebenarnya ASB loan ni ada cara dia untuk menggandakan sampai 200k dan at last 1juta . fuhhhhh . hihi . means kena ada ilmu benda ni . jangan main buat je . tahu nk simpan dan nk untung mcm tu je .ingat kalau kita pandai elaborate ASB ni , insyaALLAH di kemudian hari kita akan senang . susah sekarang xpe, jangan susah di kemudian hari. hehe

 dan ada whtsp dgn akak ipar jugak pasal planning kami sikit . dan rasanya planning kami tahun depan kena hold dulu. teruskan yg lama. sentiasa berpegang pada ayat ni, susah di awal, senang di kemudian. ;) hidup kena ada matlamat . ada org boleh beli kereta besar2, mewah, boleh beli rumah awal2 keje, lagi semi-D, ada org xdpt beli pape, hanya mampu menyewa dan pakai kereta kecik je . hihi. xpela.rezeki ALLAH dah tetapkan kan.

jd, buat masa sekarang, keinginan yang dimahukan, yang di impikan itu perlu di 'HOLD' kan . wait for 2 3 years more. insyaALLAH you will get what you want . you will get anything, you will get your dream. biar org nampak kita susah sekarang.. low profile . ingat tu. (pesanan diri sendiri).

ok la, jum balik .
insyaALLAH . rezeki akan ada, percaya dan redha . ;)

0 125 nak taw rahsieku =)):