Tuesday, March 10, 2015

:: CINTA SUKA SAYANG ::

Assalamualaikum w.b.t

CINTA SUKA SAYANG? sesuatu yg simple tapi susah nak di definisikan maknanya kan? bagi RA 3 benda ni lain2 makna dan definisi . hehe. kita boleh sayang si dia tapi mungkin x cinta dia. macam perkataan LIKE atau LOVE? ada beza x? i love u dan i like u? hurm . kadang2 org tu cakap dia suka kita tapi suka tu bg RA hanya sekadar suka biasa. not for CINTA. saya CINTA awak! hahaha.

eh! ape ke benda RA mengarut nih!! erk. makna nak sampaikan tu dah xde makna kot sbb dah tunggang terbalik . hahahha... pening jap .

memandangkan dah 6.10pm, rasanya dah kena stop kat sini. nak balik jemput cinonet ni . xsabar lak! hihi .

tapi kannnnn.............
sebenarnya RA nak cakap yang RA.............
.............

........

...................................




erm..........................









hurm.......................



ape ek??







ok la ok la...............



RA sebenarnya nak cakap ......................






























saya cinta awak suamiku, cinta sampai syurga, sampai akhir hayat saya, sampai bila-bila.
xkan pernah berubah . ini janji saya . peganglah janji saya ..


thanks for always doing something thats make me happening,enjoying with ourcinonet 'adelia humaira'. terima kasih sayang ;)

love you untill jannah ;)

0 125 nak taw rahsieku =)):